marți, 16 iulie 2013

O rochie în culorile Deltei

Vara trecută am avut o vacanță minunată la Tulcea. Orașul oferă o mulțime de posibilități de petrecere a timpului, de la cafenele pentru toate gusturile, până la muzee și parcuri.  Dar ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că am întâlnit oameni minunați cu care m-am distrat grozav! 
Așa că vreau să vă arăt și vouă câteva imagini care „povestesc” o zi din vacanța mea acolo.


Am purtat o rochie făcută de mine - foarte simplă, de altfel, dacă nu luăm în considerare pattern-ul colorat în nuanțele Deltei Dunării. 


 Am purtat rochia la plajă peste costumul de baie, dar și la plimbare pe faleza Dunării.




Am accesorizat rochița cu un plic de rafie (tot creație proprie), cercei aurii AVON și un colier cu frunze aurii pe care l-am luat de la MiniPrix, dacă-mi aduc bine aminte.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu